"Az emberek bebarangolják a világot, megcsodálják a hegyek égre meredő csúcsait, a tenger egekig ívelő hullámait, a folyók félelmetes kanyargásait, az óceán végtelenjét, és a csillagok semmibe tűnését. Csodálnak, miközben elfelejtenek emlékezni. Boldogtalan, aki emlékeire ügyet sem vet, és boldog ezek szerint csak az lehet, aki emlékezni képes."
/Hioszi Tatiosz/

Montag, 11. Februar 2013

Flumserberg (2010.03.22.)

Gábor cége szervezett egy ismerkedős-síelős 7végét Svájcban a hegyekben, kihagyni nem akartuk, jó lehetőség volt kollégákkal és családjaikkal megismerkedni, így pénteken repültem Marcellel Zürichbe és tegnap jöttünk haza :)

Ez volt Marcel első repülőútja, kicsit izgultam (pluszban még), milyen lesz vele egyedül repülni, hogy fogja bírni és én hogy fogom bírni :) De tényleg csak pozitívumokat tudok mesélni, Marcel totál felpörgött már a reptéren, hisz annyi érdekes dolog volt, annyi minden történt na és a sok repülő, autó, bőröndszállító kocsi, volt mit nézni. Annyira izgalmas volt minden, hogy aztán az egész repülőutat végigaludta :))))
A félelmemet sikerült kordában tartani, néztem őt, ahogy felszálláskor majszolta a kölesgolyóit, olyan nyugalommal, mintha a repülés lenne a világon a legtermészetesebb dolog :) Aztán mikor elaludt az ölemben, engem is megszállt valami nyugalom-féle, annyira, hogy még az ablakon is ki mertem nézni, sőőőt még fotózni is mertem, gyönyörű napsütéses idő volt, csodásan látszott az Alpok, a Salzkammerguti tavak és a Bodensee is :)
Az út alig tartott tovább, mint egy óra, egy bajom volt csak, hogy mivel a karomban aludt el Marcel, az egy óra után úgy elzsibbadt, hogy megmozdítani sem tudtam :))) de legyen ez a legnagyobb bajom minden repülésnél :) szóval összességében jó utunk volt, de a repülés még mindig nem tartozik a kedvenc időtöltéseim közé... (ja néha annyira szorítottam szegény Marcel kezét, hogy már pirosodott, akkor mindig magamra kellett szólnom, hogy ne csináljam már a fesztivált :)

A gép sajnos késett és Zürichben nagy dugó volt, így kicsit késve értünk a hotelbe. A helyet Flumserbergnek hívták, körben magas hegyekkel, a völgyben a Walensee-vel, nagyon szép volt :)

A társaság szuper volt, főleg fiatal kollégái vannak Gnek, és mivel mindenki német, így azzal sem volt gond, hogy megértsük őket :))) Tényleg annyira kedves, szimpatikus volt mindenki, jókat beszélgettünk, Marcel mindenkit levett a lábáról, nagyon barátkozó, nyitott, mosolygós volt, úgyhogy volt, aki már felajánlkozott babysitternek mellé, ha már Svájcban leszünk:)) A strapát is jól bírta, este 10ig egy órácska alvással.

Szombaton aztán a csapat nagy része síelni ment, hát igen, tényleg muszáj lesz nekünk is megtanulni lassan :)) De volt, aki csak túrázott, sétált, mi is felmentünk az egyik felvonóval, csodaszép ragyogó napsütés volt, fent kék ég, szikrázó hó, meseszép hegyekkel körülvéve :)
Kezdetben Marcel elég nyüszi volt, amíg rá nem jöttünk, hogy szegény megvakul a nap + hó kombinációtól. Úgyhogy feladtam rá a saját napszemüvegemet, utána már élvezte nagyon :) Volt egy kis vár és csúszda is, ott kitombolta magát.
Aztán fent a hegyen volt az ebéd is, kint ültünk, csodás panoráma volt, csak elbújt a nap és elkezdett fújni a szél, akkor már nem volt olyan meleg.

Marcel délutáni alvása érdeklődés hiányában majdnem elmaradt, azért egy órácskát sikerült eltologatni a babakocsiban :)
Este fondue-zés volt a program, hááát még életemben nem ettem ennyire finomat :))) egyébként is gyengém az olvasztott sajt minden formában (ja igen, ez az előző listámról kimaradt ;), de ez mindenen túltett :) megint szuper volt a hangulat is, de mi előbb kidőltünk, Marcel elég álmos volt.

Tegnap aztán sajnos szinte végig esett az eső, együtt jöttünk haza Gvel autóval (ő ma és holnap megint Linzben van), hosszú volt az út, de mindenképp megérte, jó volt G kollégáit, főnökét megismerni, együtt lenni és egy kis ízelítőt kapni a svájci hegyi-síelős világból :)

És megint csak bebizonyosodott, hogy Marcel igazi kis nagyvilági emberke, élvezte a pörgést, a sok embert, a sok újdonságot, csak úgy szívott magába mindent (hogy ha majd egyszer esetleg beszélni is fog, akkor mindent el tudjon mesélni :)))) szóval nagyon jó volt vele :)

És akkor jöjjön pár kép :)